tisdag 6 maj 2008

Sjuk...

Skulle ha varit på praktiken idag, men det kändes lite taskigt att åka och smitta ner alla, så jag stannade hemma istället. Fattar inte vad det är för fel på mig, varje år på våren blir min hals helt knasig! Har typ aldrig haft så ont som jag har nu! Men jag känner mig frisk för övrigt, skumt.
Aja, ägnade dagen åt att storstäda här hemma och tvätta, så nu är det fint hemma, jag njuter verkligen när det är rent hemma, känns så bra!
Har satt upp en ny hylla också, det blev så fint!!
Igår hade jag och Johanna en riktig pysseldag, först var vi och handlade grejer och sen åkte vi hem och gjorde armband. Det blev ett födelsedagsarmband till mamma i svart och silver, riktigt fint faktiskt. Sen fick jag för mig att jag ville sy, så det gjorde jag. En tubklänning i rött med ett svart skärp blev det. Den blev faktiskt riktigt fin för att vara mitt första försök.
Nu är det Desperate dags!

Inga kommentarer: